מו"מחה משא ומתן 2018

לנהל משא ומתן פירושו לדעת לעמוד על הדעות שלך, על הצרכים שלך ולעשות זאת בצורה האופטימלית.
קהל יעד: מנכלים, סמנכ"לים, מנהלי חטיבות, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי כספים, מנהלי גבייה, מנהלי שירות לקוחות, אנשי מכירות ובעצם לכל מי שעיסוקו דורש לנהל משא ומתן
לנהל משא ומתן פירושו לדעת לעמוד על הדעות שלך, על הצרכים שלך ולעשות זאת בצורה האופטימאלית, בלי לפגוע בזולת שנמצא בצד השני של המתרס תוך חיבור שלו לאינטרסים שלך. לנהל משא ומתן זאת אומנות, זאת שפה וזאת יכולת שניתן ללמוד אותה. ביום זה נלמד לנהל משא ומתן ביחד עם בועז נחמד, מחבר הספר "מומחה משא ומתן". בועז נחמד פועל שנים רבות בתחומי המשא ומתן, קונפליקטים, משברים - הן פנים ארגוניים והן למול לקוחות וספקים. ההדרכה תדון על ניהול משברים, ניהול קונפליקטים, ניהול משא ומתן - מול ספקים, לקוחות משרדי ממשלה, משאים ומתנים פנים ארגוניים, רשויות מקומיות וכדומה. ההדרכה תפעל הן במישור העסקי מסחרי, במישורים של משא ומתן על סכומי כסף, כמויות, מועדי אספקה, גביית חובות ועוד.
רשימת נושאים
ליצירת קשר טלפון
8109*
03-5680888
פקס
03-5680899
לקבלת מידע נוסף והרשמה
יש להזין רק ספרות