1 - 8 0 0 - 8 0 0 - 1 6 6
banner footer shadow
ראשי > מכללת חשבים > קורסים

מומחי חשבים בתחום תוכנות ה- OFFICE אצלך בחברה

הדרכה פנים ארגונית בתחומי ה- OFFICE

במשרדי הלקוח

הדרכות אישיות ממוקדות למנהל ולעובד בעמדת המחשב שלו, בקצב שלו ובהתאם לדרישות תפקידו.


ימי עיון והרצאות לבחירתך :

 

outlook לניהול יעיל של העבודה עם התוכנה:
כללים לשימוש נכון ומושכל בדואר אלקטרוני, כללי זהירות מפני דואר זבל, ניהול מספר חשבונות דואר במקום אחד מרכזי.
עבודה יעילה עם מחשב נייד בארגון, סינכרון דואר עם סמארטפונים, תיוק אוטומטי, היומן האלקטרוני, שיתוף יומנים, ניהול ובקרת פגישות ע"פ אזורי זמן שונים בעולם, ניהול רשימות תפוצה לצורכי שיווק, ניהול משימות בצוותים. ועוד...

Excel הדרכה מגוונת ברמות שונות מהבסיסי למתקדם, כולל קורס למתקדם, כולל קורס מתקדם המותאם לחשבונאים ואנשי כספים. סדנאות ייחודיות: אקסל למסדי נתונים גדולים:
אחת הסדנאות המוצלחות והמבוקשות של מכללת חשבים המיועדת למקבלי ההחלטות בארגון, ולאנשי הכספים הבכירים לשם ניתוח נתונים מיובאים, הפקת מידע ענייני, וקבלת תמיכה בהחלטות.
טבלאות ציר- ניתוח נתונים חכם בטכניקה פשוטה, ועם זאת רבת עוצמה, נלמד את משתמש האקסל להפוך את עומס הנתונים לידע משמעותי לארגון.

 

WORD קורסים למתחילים/ לאלו שעובדים על התוכנה, ורוצים לייעל את עבודתם. הסדנאות מלמדות טיפים וקיצורי דרך, ומוכיחה עד כמה אפשר לפשט את העבודה ולבנות כל טבלה או מסמך מרובה עמודים בקלות ובמהירות. בנוסף, סדנאות קצרות ממוקדות כמו: סדנת מיזוג דואר ב-Word לדיוור ישיר, או סדנה לבניית טפסים אוטומטיים. 

 

 החידושים ב- 2010 Office
הסדנה מיועדת למנהלים ועובדים בעלי ידע בסיסי וניסיון בתוכנות office ו- 2003 office, המעוניינים להכיר את האפשרויות החדשות והשיפורים של ממשק העבודה, ושל תוכנות ה- power point, outlook, word ו- Excel גרסת 2010. 

 

 Access
תוכנת Access מספקת ממשק פיתוח נוח וידידותי לניהול מסדי נתונים.
בקורס נלמד להגדיר טבלאות, להפיק מידע באמצעות שאילתות, ולהציג את המידע על ידי דוחות. כמו כן, נלמד לבנות מסכי קלט (טפסים) לנוחות המשתמש.  

 

 

 

 

קורס VBA ופיתוחי VBA
(VBA Visual basic for applications) הינה שפת הפיתוח ביישמוי מיקרוסופט, המאפשרת לייעל את השימוש ב- Excel תוך חיסכון בזמן יקר.
מנהלי כספים ואנשי כלכלה בארגון מוצאים את עצמם לעיתים קרובות מידי עסוקים במשך שעות בהכנת דוחות כספיים.
לרוב מבנה הדוחות חוזר על עצמו, ורק הנתונים משתנים.
הדרישה מצד הגורמים בארגון לקבלת דוחות מעין אלו גורמת למנהלי הכספים לבלות זמן רב מידי במכניקה של בניית הדוחות וזמן מועט מידי בניתוח הדוחות עצמם והפקת המידע הרלוונטי מהן לארגון.

אחד הכלים המיועדים לבמע אוטומציה של יצירת דוחות במבנה קבוע, הינו המאקרו (VBA) של Excel.

מומחה חשבים אליכם להדריך VBA כדי שתוכלו לפתח בעצמכם או לאפיין ולנתח יחד איתכם את הצרכים עבור הפתרון אותו אתם מחפשים ולפתח עבורכם מחולל דוחות ב-VBA.

פיתוח ב- VBA- ייעול העבודה בארגון... בפשטות! 

 

Power point בסיסי מתקדם: בנייה של מצגות מקצועיות, כלים לעבודה מהירה ויעילה עם התוכנה, וטיפים במתודיקה להעברת מצגת.
חדש!!! סדנת מיומנויות הפרזנטציה- סדנה מעשית לפיתוח מיומנות עמידה בפני קהל, והעברת מסר ברור.  

 

 

* משך ההדרכה מינימום 4 שעות.
* שעות ההדרכה תלויות בנושאים, מספר המשתתפים ורמת הידע.  

* סמן את בחירתך ואנחנו נשלח לך הצעת מחיר.

טופס הרשמה ויצירת קשר
*
*
*
*

תנאי רישום

  • אישור הרשמה ישלח חזרה באמצעות הדואר האלקטרוני לאחר סיום ההרשמה המלא
  • התשלום יעשה כנגד חשבונית שתוציא חשבים לכתובת המצוינת בטופס
  • מספר המקומות מוגבל ומותנה בתשלום לפני תחילת ההשתלמות
  • הודעה על ביטול ההשתתפות יכולה להינתן (בהודעה בכתב בלבד) עד 5 ימי עבודה טרם פתיחת ההדרכה. לאחר מכן יחוייב הנרשם בדמי ביטול של 250 ש"ח בתוספת מע"מ

לפרטים נוספים:

לפרטים נוספים ניתן לפנות אל:
"חשבים הדרכה" - 03-5680880
או באמצעות דוא"ל: conferences@hashavim.co.il