יום עיון למזכירות בכירות ולבעלי תפקידים אדמניסטרטיביים

  • calendar icon יום רביעי 27.12.2017
    time icon 15:30 - 09:00
  • location icon מלון קרלטון ת"א
  • currency icon 617.5ש"ח + מע"מ (לאחר הנחת לקוח)

יום רביעי, 27.12.17, בין השעות: 09:00-15:30, מלון קרלטון ת"א

המשמעות של ניהול לשכת המנכ"ל או ניהול המשרד היא להיות מנהלת, מנהיגה, יוזמת דרך, מגשרת, מפשרת, מרגיעה ויחד עם זה מנצחת על תזמורת ענקית. זאת משימה קשה תמיד ובעיקר לא פשוטה בימים של אמצע שנת 2017. לניהול נכון של הלשכה נדרשים כלים יישומיים וכאלו נערכנו בדיוק לתת ביום עיון זה. נלמד לנהל את היום, לנהל קונפליקטים, מגמות חדשות בניהול שפת הגוף וכל מה שבאמת נדרש בפועל - על מנת לנהל משרד, לנהל לשכה של ארגון או תאגיד במדינת ישראל.

נושאים

  • 09:00 - 08:30 התכנסות
  • 09:15 - 09:00 דברי פתיחה  | דורית פינץ, מנהלת מכללת חשבים
  • 10:00 - 09:15 תיק אימוץ סודי ביותר  | רוני פרידמן
    סיפור חיים מטלטל של היזמית רוני פרידמן שאומצה בגיל 4 ולא ידעה על כך עד גיל 32. האימוץ היה "סוד". פגישה עם אישה זרה ברחוב הביאה לפתיחת "תיבת פנדורה" - לחשיפת הסוד ולקריסה נפשית ופיזית. ההרצאה שמה דגש על התמודדות עם סודות - כיצד הפחד שהסוד שלנו יתגלה עוצר אותנו מלהתקדם בחיים, לחוות הגשמה, סיפוק אישי ושלווה פנימית.
  • 11:00 - 10:00 תובנות וטכניקות מנצחות לשיפור החוויה והאפקטיביות האישיות בעבודת מנהלת הלשכה  | אוסנת הרמן - מנטורית ומנחת סדנאות לתקשורת רגשית עסקית
    כיצד מייצרת התקשורת האישית והמקצועית שלנו את המציאות - ביומיום, בעבודה, בזוגיות ובהורות. שיטות תקשורתיות מתקדמות להשפעה על לקוחות, ספקים וקולגות בארגון.
  • 11:20 - 11:00 הפסקה
  • 12:00 - 11:20 ניהול משרד - הרגשות שפועלים בסביבת עבודה רוויית עמידה ביעדים ומטרות  | מרינה מרקוביץ - מאמנת אישית ועסקית ומנחת קבוצות
    גם בסביבה עתירת יעדים ומטרות (כסף, תקציב, לוחות זמנים) יש מקום לרגשות. האינטליגנציה הרגשית האישית, המחלקתית והארגונית תופסת בשנים האחרונות את מקומה האמיתי, כגורם מסייע לארגונים, המקדם אותם להשיג את מטרתם.
  • 12:45 - 12:00 הנעת עובדים מתוך חוזקות  | רעות אלה MA - קרימינולגית קלינית ומנכלית ארגון לגעת במהות
    איך מקדמים ואיך מיעים אנשים, צוותים, מחלקות ואגונים באמצעות פסיכולוגיה חיובית, וכיצד ניתן להשיג יעדים מורכבים ולעמוד בתוצאות לאורך זמן.
  • 13:00 - 12:45 הפסקה
  • 13:45 - 13:00 לתקשר עם דור ה-Y דור ה-Z  | פולה סיטון MA - מאמנת עסקית יועצת בכירה למנהלים
    ריבוי הדורות בארגון מציב אתגר בפני כל אחד מאיתנו. הבנת הערכים והמניעים של הצעירים בארגון והכרת הדרכים לעבודה משותפת תקנה לנו כלים חיוניים ליצירת תקשורת בין-דורית אפקטיבית.
  • 14:30 - 13:45 מצוינות בשירות הפנים ארגוני  | בועז נחמד - בעל תואר שני, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות משנת 1993
    מהו שרות פנים ארגוני? מדוע שירות פנים ארגוני גרוע משפיע לרעה על שביעות רצון הלקוחות ואיך משפרים אות?
  • 15:30 - 14:30 ארוחת צהרים עשירה

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור בהקדם