עובד מרוצה = לקוח מרוצה = בעלי מניות מרוצים
בעולם העסקים מדברים תוצאות, אך העמידה ביעדים תלויה בעובדים. עובד מרוצה = לקוח מרוצה = בעלי מניות מרוצים. יותר ויותר ארגונים ומעסיקים משקיעים ביצירת רגשות חיוביים אצל העובדים, ומתאימים את עצמם לילידי דור ה-Y שרוצים חוויות, משמעות והנאה במקום העבודה, לא פחות מכסף וקביעות. יישום הפסיכולוגיה החיובית בעולם העסקים יכול להניב לארגון עובדים טובים יותר, יעילים יותר, יצירתיים יותר, שירותיים יותר, מסורים יותר ובריאים יותר, לעזור לארגון לצאת ממצבי משבר ומאירועים מורכבים, ואפילו לגרום לכך שתחלופת עובדים תהיה נמוכה יותר.
ביום העיון נבדוק מדוע כדאי להיות אופטימיים, נבין מדוע חשיבה שלילית מזיקה לנו ולעסק שלנו, ונלמד לפעול בצורה חיובית באמצעות כלים שיראו לנו איך לעשות זאת לאורך זמן.
קהל יעד: מנהלים ומנהלי צוותים באשר הם