מטרת ההדרכה: הכשרה מקצועית והתנהגותית של אנשי הגבייה למקצוע חשוב זה, תוך הקניית מיומנות וכלים לגבייה.
צורת העברת ההדרכה: הסדנה מועברת כהרצאה פרונטאלית בשילוב למידה התנסותית ובאמצעות ניתוח אירועים שיוצפו על ידי המשתתפים והמדריך.
נושאי הסדנה:
* פתיחת לקוח חדש, קבלת ערבויות, מסמכים הנדרשים לגבייה, העברת תיק לטיפול עורך דין.
* מהות הפעילות של הגבייה.
* גבייה קשה למול גבייה רכה וחשיבות ניהול המשא ומתן עם הלקוח החייב
* מעקב אחרי שיחות הגבייה
* הסלמה של שיחות הגבייה
* השימוש היעיל באסרטיביות בתהליך הגבייה
* האם הגבייה מתנגשת עם השירות ללקוח, וכיצד למנוע פגיעה ברמת השירות של הארגון?
* השימוש בשיחות גבייה / מכתבי גבייה/ SMS / IVR, גבייה פרונטאלית, גבייה טלפונית וכלי גבייה נוספים.
מרצים:
בועז נחמד, יועץ ארגוני ומנחה סדנאות, מחבר הספרים: "הצ'ק בדואר", "תורת הגבייה" ו"מו"מחה משא ומתן".
עורך הדין עפר חן, שותף בכיר במשרד עו"ד חן פישר
מספר המקומות מוגבל, מהרו להירשם!
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם