מפגש ראשון:
09:00-11:00 – מבוא לגבייה, יישור קו עם המשתתפים לגבי ידע בנושא המושגים בגבייה, בקרת אשראי, ערבויות בטחונות, הרמת מסך, ישויות משפטיות של החייבים, צורות הגבייה המקובלות כיום בארץ.
11:00-11:30 – הפסקה
11:30-13:00 – תיאוריות הגבייה השונות הקיימות כיום בעולם, חשיפה לרעיונות גבייה שמבוצעות בחברות אחרות בארץ ובעולם, ניהול נכון של שיחת גבייה עם החייב, גבייה ישירה וגבייה עקיפה וסיכום ההדרכה.
מפגש שני:
09:00-11:00 – בדיקת הידע שהצטבר אצל המשתתפים בזום לאחר ההדרכה הראשונה, תיאום ציפיות לגבי מה עוד חסר למשתתפים, הדגמות שיחות גבייה פשוטות וכיצד ניתן ללמוד מהם על החייב ועל נציג הגבייה, איך אפשר להתחיל תהליך של שיפור קבוע כדי להשיג תוצאות מקסימאליות בגבייה.
11:00-11:30 – הפסקה
11:30-13:00 – הגבייה הלכה למעשה תוך ניהול משא ומתן עם החייבים, וניהול קונפליקטים ומשברים שיש בין הספק לבין החייב, סיכום שני המפגשים הראשונים.
מפגש שלישי:
09:00-11:00 – סיכום שני המפגשים הקודמים, חזרה על כל המושגים שהועברו עד כה, סימולציות גבייה מעט יותר מורכבות וניתוח הסימולציות, ביצוע תהליכי ליבה לכלל שיחות הגבייה וניתוח מדויק יותר כדי להגיע לתוצאת הגבייה הטובה ביותר האפשרית.
11:00-11:30 – הפסקה
11:30-13:00 – ניהול נכון של שיחות גבייה מורכבות, מסובכות, התאמת היכולת של הגובה לחייב, התאמה של צורת הגבייה לגובה החוב, יישומים מתקדמים של טרום טיפול משפטי במהלך ההדרכה וסיכום ההדרכה.
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם