נושאי יום העיון:
08:30-09:00 התכנסות
09:00-09:10 דברי פתיחה- דורית פינץ, מנהלת מכללת חשבים
09:10-10:00 שפת הגוף וטון דיבור כגורמי הצלחה מרכזיים
מהי שפת גוף, מדוע לטון הדיבור יש השפעה כה גדולה על התוצאה העיסקית, כיצד משפרים
את שפת הגוף וטון הדיבור
מרצה: אורלי רביד (MA)
10:00-10:45 הזיכרון בשירות העסקים
כיצד משפרים את הזיכרון האישי, מדוע חייבין לטפח ולשמר את הזיכרון, כיצד עושים זאת
בפועל.
מרצה: טל שרב (MA)
10:45-11:15 הפסקה
11:15-12:00 יסודות השפעה ושכנוע
איך משפיעים, כיצד משכנעים, כיצד גורמים לאנשים ולארגונים לעשות כרצונך.
מרצה: מר אבי עידן(MA)
12:00-12:45 ניהול משא ומתן
מהו משא ומתן, הכנה לקראת משא ומתן, הובלת המשא ומתן, מיקוח וסגירה רווחית.
מרצה: איריס אבידן (MA)
12:45-13:00 הפסקה
13:00-13:45 השינוי כדרך חיים קבועה
מהו שינוי, מדוע השינוי הוא חלק בסיסי מהחיים שלנו, מדוע אנשים מפחדים ממנו כל כך
כיצד מתחילים לבצע את השינוי, איך עוברים שינוי מוצלח.
מרצה: חגית טוכמן (MA)
13:45-14:30 מצויינות בשירות לקוחות
השירות ללקוח, חווית השירות, שירות פנים ארגוני כתנאי לשירות מעולה, עשרת הדברות
למתן שירות לקוחות מעולה.
מרצה: בועז נחמד (MA)
14:30-15:30 הפסקת צהריים
רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור בהקדם