שלושה דברים שאולי לא ידעתם על "כל מס":
חשבים - השירות המקיף וללא הגבלה בעולמות המיסים, דיני עבודה, פנסיה וגמל
לקבלת מחיר אטרקטיבי השאירו פרטים ונחזור בהקדם

שלושה דברים שאולי לא ידעתם על "כל מס":

מאת: מאירה טולדו | מנהלת מחלקת "כל-מס" | 20/10/2021

| |
  1.  מאגר המידע והיועצים המומחים המוביל את משק המס בישראל מזה יותר מ-45 שנה
  2.  כל מס מעניק ללקוחותיו מעטפת מקצועית מלאה ומענה מיידי לכל סוגיה שצצה
  3. בטלפון ישיר, בטקסט, באתר ובמובייל - צוות מומחים בעלי ניסיון מגבה אתכם בכל עת

 

"סוגיות מקצועיות מורכבות" הן למעשה דבר יומיומי

רו"ח ועו"ד למיסים, יועצות ויועצי מס, מנה"ח, חשבים בחברות וחשבי שכר - כולנו נתקלים באופן שוטף בסיטואציות מורכבות הדורשות תשובה ספציפית, כזו הדורשת מאיתנו לחפש את החוזר האחרון בנושא או הוראות ביצוע שהתעדכנו, חקיקה, לפעמים פסיקה רלוונטית ועוד.

כל מס קיים כדי לייצר עבורכם מענה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר על מנת שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם תשובות מקצועיות, המפורטות לפרטי פרטים ונוגעות ישירות בסיטואציה. התשובות שאתם מקבלים מאיתנו הן קצרות וממוקדות, בהירות ופרקטיות.

כיצד זה עובד בפועל?

מייצג, לקוח של כל מס, פנה אלינו בשאלה:

פקיד השומה טען כנגד אמיתות נתונים  בגין החזקה במזומן של דולרים כשערך השוואת הון שנערכה בין שתי הצהרות הון בהפרש של כמה שנים. הנישום נדרש להציג אסמכתאות ישנות  מחלפני כספים ולבצע שלל מהלכים מסורבלים.
המומחה של כל מס, עורך דין בתחום המיסים ולשעבר בכיר ברשות המיסים בתחום זה,
כיוון את המייצג לסעיפי החוק וציטוטי הפסיקה הרלוונטיים לנושא והבעיה מול פקיד השומה נפתרה.

נגישות מיידית בדיגיטל ובטלפון - כך חוסכים עשרות שעות עבודה יקרות

נגישות ישירה למומחים של כל מס מאפשרת לכם, המייצגות והמייצגים, להעניק ללקוחות מעטפת מקצועית מלאה, המתחדשת באופן תדיר בכל עדכוני החקיקה והפסיקה ומשלבת את חידושי הפרשנות עבורן בזכות ספרות מקצועית שוטפת. ההתמחות של כל מס מקיפה את רשויות המס השונות לרבות מס הכנסה, מס ערך מוסף, מיסוי מקרקעין וביטוח לאומי, והמענה המשוכלל שלנו משלב את הפתרונות ובכך מגבה אתכם בסוגיות הסבוכות ביותר - ולהלן דוגמא נוספת:

התיישנות להמצאת ראיות להוכחת יתרת זכות לבעל מניות בחברתו שמקורה ב-30 השנים האחרונות - החברה נמצאת בהליכי פירוק ואין לה נכסים.      

החברה נמצאת בהליכי פירוק ואין לה נכסים. לפיכך בוצעה מחילת חוב בחברה ונדרש הפסד הון בדוח האישי של בעל המניות. המפקח במס הכנסה דרש את הכרטסות של כל 30 השנים כדי לבחון את הפסד ההון. לטענתו לא חלה התיישנות אלא החל ממועד הדרישה להפסד ההון (שנעשתה רק עכשיו(.

נכון? לא נכון? מה לשון החוק, מה אומרת הפסיקה, מה אומרות התקנות?
סוגיות יומיומיות עלולות לגזול מכם ימי עבודה - או לזכות מאיתנו במענה מהיר ומבוסס.

הלקוח של כל מס זכה למענה מקיף ממומחי כל מס שכלל את ההנחיות בנוגע להמצאת ראיות לביסוס היתרה ואסמכתאות לרבות פסקי דין בנושא, סעיפי הוראות ניהול ספרים בדבר התיישנות של כרטסות חברה והוראות החוק מעולם דיני החברות.

סדר און ליין במבול ההנחיות - מהקורונה ועד שומר החומות

בתור המאגר הדיגיטלי המוביל את עולם המיסוי בישראל, הלקוחות שלנו נותרו מעודכנים גם בתקופות המורכבות ביותר, בהן ההוראות השתנו תכופות והבלבול היה רב.

בימי שגרה או חירום, צוות המומחים שלנו - עורכות דין ורואי חשבון, יועצים מוסמכים ובעלי ניסיון עמוק בעולם המיסים - כולנו פעלנו ביתר שאת כדי להעניק מענה לשפע השאלות הבוערות, ויותר מכך, עם כל מקרה חדש יצאנו בעדכון שוטף וכך זכו אלפי מייצגים בתשובות - עוד לפני שעלו השאלות:

כיצד מטפלים בהחזרי המענקים? כיצד להגיש ערר? כיצד לקזז הפסדים? כיצד משתקפת בדו"ח גריעה מההכנסות של החזר מענק? כיצד ליישם את הוראות הביצוע של מס הכנסה ביישובי העוטף בעת המבצע? כיצד לנמק את הדרישה, היכן הטפסים - ואיך למלא אותם?

אלו חלק ממאות הפניות בהן טיפלנו מדי יום. אם השאלות הללו נשמעות לכן מוכרות, ואם היום יום שלכם כולל תהיות על הצהרות הון, התרת ניכוי הוצאות ואפשרות לפריסת מס שבח, מקרים ספציפיים הדורשים, למשל, דיווח מדויק על מס רכישה במקרה של נישום בעל נכות שהנו גם שכיר, גם עצמאי ומנכה דמי ביטוח, וכמובן, אם ניהול ספרים וניהול כספים מבוקר וקפדני הוא היעד שלכם ואתם מעוניינים להעניק ללקוחות שלכם ייצוג מושלם, הצוות שלנו מעניק לכם את ההזדמנות לחבור לעולם הידע המקצועי המקיף והנגיש ביותר - כולל מהנייד: הפניות למומחים שלנו נעשות בטלפון ישיר או בכתב, בדרך הנוחה והיעילה ביותר עבורכם.

ידע הוא כוח - אל תתנו לחיפוש אחריו להתיש אתכם.

יותר ממענה מקצועי מקיף, המומחים שלנו מייעלים את יום העבודה שלכם, עובדים עבורכם בחיפוש אחר התוויה מקצועית רלוונטית לכל סיטואציה ומגבים אתכם בכל עת. אנו מסייעים לכם להתמקצע ולהשתכלל, מעניקים ביטחון ופתרונות פרקטיים, אלטרנטיבות נוספות ויעילות - ועוד, כולל ממשק אינטרנטי מתקדם וזריז בו ממתינות תוצאות מיידיות בפילוח מדוייק.

בתחום הכספים והזכויות, טעויות עלולות להיות יקרות.

כדי להשיג את המקסימום עבור לקוחותינו, אנו, כמו כלל ציבור המייצגים ואנשי הכספים, נדרשים לעמוד מעודכנים בחזית הידע ולהכיר לעומק כל עדכון בשדה רחב זה. לטובת זאת נדרש צוות גדול, המעניק מענה ממוקד ועושה עבורכם הכל בזמן אמת - כדי שלא תתעכבו, לא תטעו - וכדי שהכנת הדוחות שלכם תהיה קלה, זריזה ומדויקת יותר.

אנו מזמינים אתכם לחבור לאלפי מייצגים הנהנים משירותינו מדי יום ולזכות בצוות מומחים העובד עבורכם, צוות הכולל בכירים לשעבר ברשויות המס, עו"ד ורו"ח, מומחים למקרקעין ומומחים למע"מ - והכל במוקד טלפוני המאתר עבורכם את המענה החוקי, חוסך לכם המון זמן, טרחה ותקלות - ומסייע לכם למקד את יום העבודה. 

חשבים - השירות המקיף וללא הגבלה בעולמות המיסים, דיני עבודה, פנסיה וגמל
מאגרי מידע מקיפים | מענה מקצועי | מחשבונים
לקבלת מחיר אטרקטיבי השאירו פרטים ונחזור בהקדם
מאמרים נוספים באותו נושא
המוצרים שלנו