"כל עובד" השירות המושלם לבעלי עסקים
חשבים - השירות המקיף וללא הגבלה בעולמות המיסים, דיני עבודה, פנסיה וגמל
לקבלת מחיר אטרקטיבי השאירו פרטים ונחזור בהקדם

"כל עובד" השירות המושלם לבעלי עסקים

מאת: חברת חשבים | | | 09/03/2023

| |

מנהלים עסק קטן או בינוני? הכירו את השירות המושלם שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור לזכויות העובדים בתחומי השכר והעבודה, ויספק לכם ייעוץ שוטף של מומחים, מאגר מידע עצום, מחשבונים, טבלאות ועוד.

 

איך לחשב תגמולי מילואים? מהן זכויותיהן של עובדות שעוברות טיפולי פוריות? איך לסיים העסקה של עובדים בצורה נכונה? איך לחשב פיצויי פיטורים לעובדים שעתיים?

כל מעסיק ומעסיקה נתקלים לעתים קרובות בשאלות שעוסקות בזכויות שיש להעניק לעובדים ולעובדות. לחברות גדולות, יש בדרך כלל אנשי מקצוע שמתמחים בכך. מעסיקים קטנים ובינוניים לעומת זאת, נאלצים להסתדר לעתים קרובות בכוחות עצמם – או להסתמך על שירותים יקרים של יועצים חיצוניים.

זכויות עובדים ושל חישובי שכר

העיסוק בסוגיות של זכויות עובדים ושל חישובי שכר, עלול לגזול זמן רב ומשאבים יקרים מבעלי העסקים, זמן אותו הם היו מעדיפים להקדיש ללקוחות ולפיתוח העסק עצמו. בנוסף – טעויות בתחום השכר והזכויות, גם כאלו שנעשות בתום לב, עלולות לגרום לחשיפה משפטית, ולעלות ביוקר. 

 

כיום, מנהלי ומנהלות עסקים, צריכים להתמצא לא רק בתחום העסקי – אלא בשפע של תחומים אחרים הדרושים לניהול יחסי עבודה ושכר - ובהם זכויות העובדים בתחומים כגון ימי מחלה, חופשה, הבראה, טיפולי פוריות והריון, סיום העסקה, הגנת הפרטיות, שעות עבודה ומנוחה, סוגי עובדים ועוד תחומים רבים אחרים.

אז מה עושים?

שירות ייחודי המציע פתרון לצרכים אלו: "כל עובד" – שירות שמשלב בין מאגר ידע גדול ונגיש, לבין שירות מענה מטעם מומחי האתר, בעלי ניסיון רב בתחום. "כל עובד", מאגר המידע הוותיק ביותר בשוק, כולל ארגז כלים מקצועי ועדכני שמספק מענה מקיף לסוגיות בעולם ניהול משאבי האנוש, יחסי העבודה והשכר. השירות כולל:

יתרונות השירות:

 

"כל עובד" הוא שירות במנוי חודשי. למידע נוסף על השירות ולקבלת הצעה מותאמת השאירו פרטים

 

 

 

 

 

 

 

חשבים - השירות המקיף וללא הגבלה בעולמות המיסים, דיני עבודה, פנסיה וגמל
מאגרי מידע מקיפים | מענה מקצועי | מחשבונים
לקבלת מחיר אטרקטיבי השאירו פרטים ונחזור בהקדם
מאמרים נוספים באותו נושא
המוצרים שלנו